Min vän Morgan

Detta kommer att bli ett ovanligt inlägg, jag är nämligen onykter, så ni får ha överseende om det blir vissa stavfel.
Jag vill bara berätta om en kompis jag har, en väldigt bra kompis, kanske en av mina bästa kompisar. Nu när jag tänker efter, så är det min allra bästa vän.

Han heter Morgan.

Han heter Morgan och innehar en respe.ktfull titel, han är nämligen kapten

Kapten Morgan gör så att mina vänner förblir mina vänner, han gör mig lycklig, han ger oss frihet och glädje.


Så tack du stora kapten att du ger oss denna glädje.



Goore

Kommentarer
Postat av: David Engman

WORD! mer kapten till folket!½!!

2009-06-07 @ 17:56:03
Postat av: Christofer

hahaha, Drack kaptenen första gången i fredags och jag vart inte bakis. Kanske världens bästa dryck, nånsin!

2009-06-07 @ 19:50:26
Postat av: goore

Ni ser, kaptenen för bara gott med sig

2009-06-08 @ 23:30:28
Postat av: Anonym

gott

2009-06-22 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0