Bloggarnas krig

Ja, jag måste väl ge min version av eländet. För er som läst tubbyshow.blogg.se, så ska ni veta at ni har blivit missledda. Han har nämligen ljugit på en del viktiga punkter.

"Det han då med skräck upptäckte var att ingen i Boden stod bakom hans sak. Alla var hängivna till sin självutnämnda ledare och beskyddare Mr Tubby."

Detta är inte sant, det fanns många människor på festen som stod bakom min sak.

"Kränkt och ensam beslutade han sig därför för att mörda sin rival. Rasande sökte han upp "the tüb" som bara råkade befinna sig på samma utspårade fest som honom själv. Slugt gick han upp bakom vår hjälte och tog ett starkt strypgrepp runt hans hals. Men alla Mr Tubbys bloggfans räddade honom ur greppet. Goore var dock inte än besegrad. Senare under kvällen gick han återigen till attack som resulterade i att han föll och sårade sin axel. Det stod klart att Mr Tubby stod som segrare."

Här så försöker han likna mig vid något psykfall och att alla är emot mig, men det var bara en person som drog ut honom ur fighten genom ett strypgrepp som fick honom att näst intill grina. Att jag skadade min axel är sant, men det är absolut inte sant att Mr Tubby stod som segrare, för fighten blev aldrig avgjord.

Så tänk på det gott folk, nästa gång ni läser tubbyshow.blogg.se, ta i stort sett allting med en väldigt stor nypa salt.

Kommentarer
Postat av: The tüb

Vad blir nästa steg? Att vi står med varsitt juridiskt ombud i tingsrätten? pax Lotta.

2009-05-04 @ 14:02:29
URL: http://tubbyshow.blogg.se/
Postat av: goore

det behöver inte bli så. börja skriv sanning, så är jag nöjd

2009-05-04 @ 21:27:59
Postat av: Freddan

Detta inlägg speglar dennis eviga dubbelmoral. Jag ska inte lägga mig i detta men jag säger bara en sak: Bra inlägg

2009-05-04 @ 22:48:58
URL: http://frewdrick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0