Ingenting

För en tid sedan, så umgicks jag med min vän på stan. Han undrade om jag hade lust att dra och spela poker. Visst, jag var jättesugen, men jag kände att jag bara ville gå hem och göra ingenting. Just ingenting, låter det skumt? Men tycker ni inte att det kan vara jävligt skönt att när man har umgåtts med folk en hel dag, bara gå hem och vara för sig själv och göra just INGENTING? (Förutom att skriva detta meningslös inlägg förstås).

När man gör "ingenting", så gör man ju självklart "någonting" t ex:
Sitter vid datorn
Ser på TV
Plinkar på gitarr
Ligger och lyssnar på musik

Ja, alla har säkert sina "ingentings" haha.

Jag själv, och säkert många andra, är ute efter att bara ha ensam tid för sig själv, men vissa vill bara göra just ingenting. Jag menar, dom gör samma saker som jag gör under denna tid, men dom kan göra dom här sakerna med andra personer i rummet. Dom bryr sig inte om vilka dom är med, vad dom gör, bara dom gör just ingenting.

Kommentarer
Postat av: tubby

ditt bryigaste inlägg ever.



ps. Onanerar inte du när du vill vara själv? det trodde jag

2009-05-15 @ 03:24:38
URL: http://tubbyshow.blogg.se/
Postat av: goore

vad är min blogg för typ av blogg?

jag kan ju inte skriva allting

2009-05-15 @ 10:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0