Film

Jag är inte ett stort fan av film. Jag råkar dessutom vara bra kompis med många filmälskare, så när det väl ska ses film så sitter alla tysta och är helt inne i filmen. Jag hatar det, det är så jävla tråkigt.
Om jag för ovanlighetens skull ska se en film, så vill jag göra det ensam (då kan jag lipa i fred)

Dessutom så har jag en helt annan filmsmak än mina kompisar. Dom vill se "smarta" filmer som får en att typ "tänka efter". Jag är för dum för det, jag vill se filmer där jag förstår allting och där jag kan gapskratta åt lätta saker. Jag står också fast vid att jag kan bedömma om en film är bra eller dålig, efter 5 minuter.

"Bra" filmer som jag ogillar (en del mer, en del bara lite)

Donnie Darko
Pulp Fiction
Number 23
Sagan om ringen
Silence of the lambs


Filmer som jag gillar (skippar klassikerna)

Nakna pistolen
Hot Shots
Wrongfully Accused
Maffia
Donnie Brasco
Rocky


"Bra" filmer som jag aldrig har, och kommer aldrig att se

Fight Club
Den gode, den onde, den fule
Deer hunter
Clockwork Orange
Schindlers list
Alien


Finns MYCKET mer


Jag säger det igen, jag är för dum för film. Lär mig någon, hur gör man? Hur fan uppskattar man konsten i filmer? Jag vill bara dö när jag ser sånt. Förlåt



Kommentarer
Postat av: olatidman

hahahahha jag dör!

2009-11-23 @ 02:25:13
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fråga din far, den största filmälskaren av alla

2009-11-23 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0