Min vän

Kanske som ni har märkt, så nämns personen "min vän" ganska ofta i denna blogg. Min vän skrev en gång ett inlägg som handlade om mig. Jag tänkte nu göra detsamma, fast om honom.

Min vän är 22 år gammal. 185 cm hög, 85 kg stor. Han kan ses på nätterna slirandes omkring i en gul farkost. På dagarna så sover han. Han kör även frukt. Hans intressen är att röka, repa och dricka kaffe (och öl).

Han vet allt, tror han. Han vet saker om mig, som jag själv inte vet, tydligen. Ett vanlig mening man kan höra från honom är "du gör ju alltid så", fast än man inte gör så.

Exempel:

D: "-Du röker ju alltid Marlboro lights"
G: "-Jag röker aldrig Marlboro lights, var har du fått det ifrån?"
D: "-Nämen, du gör ju det.. Jag vet inte.."

Vi slåss i fyllan också.


Nu kommer listan! De mest spektakulära sakerna han har lyckats med under sitt liv (enligt mig)

1. Dragit från en fest, eftersom han skulle flytta till Stockholm.

2. Agerat kö-polis utanför stadens krog, han fick dock dålig respons.

3. Spytt i en påse, som han sedan tappade ut över sin vän

4. Klarat 100-minuters-spelet (4cl öl varje minut, i 100 minuter)

5. Hävdat att han var nykter efter ovanstående spel.

6. Pekat finger åt sin chef i fyllan

7. Gömt sig i en norrbottnisk snödriva, när 4 personer skulle ha ihjäl honom.

8. *Censurerat*

9. Förlorat ett blogg-krig

10. Blivit förbannad över denna lista

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag dör, vad är censuerat?

2009-11-29 @ 18:31:34
Postat av: Jonas

Fast han spydde ju inte på mig direkt från munnen, utan först i en påse som han sedan råkade tappa över mig.. händelsen har gjort mig till den jag är idag..

2009-11-29 @ 23:31:09
Postat av: gustav

jonas, jag ändrar det då! för det är nästan ännu roligare

2009-11-30 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0